"Se oli tunteellinen tarina. Muistan sen vieläkin."
- Hapro, n. 1 min tarinan loppumisen jälkeen.

Oon tosi lusmu ollut ja kauhee artblokki päällä. Oon antanut itsestäni turhan aktiivisen kuvan ihmisille ja nyt on aika korjata se vääryys. 

Kohtasin tänään mun elämäni suurimman ristiriidan, joka syövytti mun sisälmyksiä tunteja. (ei, tämä ei tule kertomaan mun kokkauspäivästä, se tapahtukoon joskus muutoin). Mietin että pitäiskö mun mennä kauppaan vai ei. No. Pohdittuani pitkään sain netissä asuvilta tovereiltani henkistä tukea tähän päätökseen ja niin alkoi matka nimeltä "Sinne ja Takaisin". Dokumentoin koko matkan todistusaineistoksi netti-tovereideni yhteiseen Whatsapp-keskusteluun ja haluan jakaa tämän kommenttien kera myös tänne.

Mua kutsutaan tosiaan kommenteissa (joita lainasin keskustelusta) mooseksi tai Penaksi.

kaamos: moosen matkasta kauppaan tulee seuraava suuri elokuvasensaatio

WP_20140204_005-normal.jpg
Mä lähdössä

kaamos: "Loistava kasvukertomus" - perselehti

WP_20140204_006-normal.jpg
matkan alku

WP_20140204_007-normal.jpg
ja määränpää

WP_20140204_009-normal.jpg
Oli tarjouksessa

moose: "Inspiroiva tarina koko perheelle" - Suomi24
kaamos: "PUHUMME SUOMEA"


WP_20140204_017-normal.jpg

harop: "imo paras tapahtuma tänä vuonna" -hapro


WP_20140204_018-normal.jpg
Ja kaikille uteliaille, kyllä, mun elämä on oikeasti näin surullista :--D


 moose: te ootte INSPIROINEET MUA TÄHÄN MATKAAN haluaisin kiittää teitä kaikkea tästä tuesta
 moose: kiitos
 moose: äidille
 moose: perheelle
 moose: ja ennenkaikkee effsille joka ei oo täällä
 harop: sä olet itse ansainnut matkasi
 moose: haprokin on ihan ok
 harop: kiitos, ole hyvä
 moose: ei se määränpää
 moose: vaan se matka itsessään